Saturday, November 26, 2011

සෙල්වම් - ජයග්‍රාහී මධුපානෝත්සවයේ දමිල කටගැස්ම / Selvam - An entertaining object in a victorious orgy



1
වු මම කොටියෙක්“ යන වචන සහිත පෝස්ටරයක්  බාල කඩදාසියක අදිනු ලදුව කොලඹ නගරය පුරා ඇලවී තිබෙනු සති දෙකකට පමන පෙර දක්නට ලැබුනි.පෝස්ටරය අග දෙමල භාෂාවෙන් අත්සනක් ද යොදා තිබුනි.එම ප්‍රචාරක ව්‍යාපාරයේම  ඊලග අදියර ලෙස “මම දැන් පුනරුත්ථාපනය උනා“ යනුවෙන් තවත් පෝස්ටර් වටයක් දියත් වූ අතර මේ දිනවල එහි අවසාන අදියර ලෙස “ මම දැන් සෙල්වම් සිංහල චිත්‍රපටියේ නලුවෙක්“ යන වචන රැගත් අලුත් පෝස්ටරයක් ඇලවී තිබේ.

මෙම ප්‍රචාරක ව්‍යාපාරය ඉදිරියේදී තිරගත වීමට නියමිත “සෙල්වම්“නම් සිංහල චිත්‍රපටයක් පිලිබදව වන අතර එල්.ටී.ටී.ඊ සංවිධානයේ හිටපු සටන්කරුවෙකු  ( පුනරුත්ථාපනය වුනු ) එහි ප්‍රධාන චරිතය රගපාන බව කියැවේ.සිනමා වෙලදපොල විනෝදාස්වාද වෙලදාම්කරනයේ විෂය පථයට වැටෙන්නකි.විනෝදාස්වාද කර්මාන්තයේ ලක්ෂනය නම් ලාභ උපරිම කරගැනීම සදහා සෑමවිටම අමුතු හා වෙනස් භාන්ඩයක් අලෙවිය සදහා ඉදිරිපත් කල යුතු වීමයි.මෑතකදී පුවත්පත් වෙලද ලෝකයට බට රන්දිව පුවත්පතේ හිමිකරු එලෙස අලෙවි කිරීම සදහා “සකෘද්ධාගාමී වූ පිටිදූවේ සිරිධම්ම“ නැමැති අද්භූත ප්‍රපංචය සොයාගත්තේ යම් සේද දැන් සෙල්වම් නිෂ්පාදකයාට සිංහල මධ්‍යම පංතික පේක්ෂක ප්‍රජාව වෙත සිත්සේ විකුනාගැනීම උදෙසා “පුනරුත්ථාපනය වූ කොටියා“ නැමැති විස්මිත අමුතු සත්වයා පහල වී තිබේ. පුනරුත්ථාපනය වූ කොටියෙක් චිත්‍රපටයක රගපෑමේ අසිරිමත් දසුන බලාගැනීම උදෙසා ප්‍රේක්ෂකයෝ ඉදිරියේදී මහත් කුතුහලයෙන් යුතුව සිනමා ශාලා ඉදිරියේ රොද බදිනු ඇති අතර ගිනි අවි අත දැරූ තරුනයන් සිනමා තාරකාවන් බවට පත්කල රජයේ මානුශිය මෙහෙයුම කොයිතරම් සෞන්දර්යාත්මක දැයි සිංහල පුවත්පත් වල  විචාර පලවනු ඇත.

දැන් මෙම ප්‍රචාරක ව්‍යාපාරය පසුපස පවතින මනෝ විද්‍යාව අපට පහත පරිදි සටහන් කරගත හැක.කොටියා යනු භයානක අශ්ලීල සතෙකි.දෙමල තරුනයන් වසර කිහිපයකට පෙර සිටියේ එම වේශයෙනි.පුනරුත්ථාපන ක්‍රියාවලියකට පසු මෙම සැහැසි සත්ව කොට්ටාශය මෙල්ල වී තිබේ.උන් දැන් “සිංහල“ චිත්‍රපටවල රගපාති.පෝස්ටරයේ “සෙල්වම් චිත්‍රපටය“ යැයි සදහන් නොවී “සෙල්වම් සිංහල චිත්‍රපටය“ යනුවෙන් විශේෂනයක් ඈදා තිබෙන්නේ ඇයි?එම වචන යෙදීම හුදු අහඹුවක්ද?තුවක්කු අරන් සිංහලයාට පාට් දැමූ උන්ට දැන් නගුට හකුලාගෙන අපේ චිත්‍රපටයක රගපාගෙන ජීවිකාව ගැටගසාගෙන ඉන්නට සිදුව තිබේ.උන්ට කෙලවී ඇත.සිංහලත්ව ව්‍යාපෘතිය ඉදිරියේ දමිලයා දනගසා තිබේ. එනම් ඔවුන් ( දමිලයා) අපේ  ( සිංහලයාගේ ) අනන්‍යතාවය තුලට අවශෝෂනය වී ඇත.එම ජයග්‍රහනය සංකේතාත්මකව පෙන්නුම් කරන මෙම චිත්‍රපටය බලන්න පැමින ඔබේ ප්‍රමෝදය උපරිම කරගන්න!සිනමා වෙලෙන්දා සිංහල මධ්‍යම පංතික සමාජය සමග බෙදාගන්නා පනිවුඩයේ තර්කනය එයයි.

2

මෙම සිංහලෝත්තමවාදී දෘෂ්ටිය ලංකාවේ ජාතික ප්‍රශ්නය විසදීමට එනම් පොදු ලාංකීය අනන්‍යතාවයක් බිහිකරගැනීමට එරෙහිව පවතින එක් බරපතල බාධකයකි.පසුගියදා ප්‍රකාශයට පත්වූ සුදු කොඩි නඩු තීන්දුව මෙම සිංහලත්ව දෘෂ්ටිය විසින් කෙතරම් ගැඹුරින් අප සමාජය සිය වසගයට ගෙන තිබේද යන්න පැහැදිලි කරයි.මෙම නඩුවේදී සරත් ෆොන්සේකාව තවත් වසර තුනකට සිරගත කරනු ලැබූ අතර එහිදී ෆොන්සේකා නිවැරදිකරු ලෙස යම් හෙයකින් අධිකරනය තීන්දු කලා නම්ය අප පුදුම විය යුත්තේ.ව්‍යවස්ථාපිත ඒකාධිපතීත්වයක් සහිත ලංකාවේ අධිකරන ශාලා පවතින අතර අධිකරන නැත.විනිශ්චයකාර ලෝගුධාරීන් සිටින අතර විනිශ්චයකාරවරුන් නැත.ෆෙඩ්‍රිකා ජෑන්ස්ගේ සාක්ෂිවල තිබෙන පරස්පරතා මොනතරම් ඕප්පු කරන්නට නලින් ලද්දුවහෙට්ටි වලි කෑවත් ඉන් ඇති ප්‍රයෝජනයක් නැත්තේ ඒකාධිපති සමාජයක නඩු තීන්දු ලියැවෙන්නේ නඩුව විභාග වීමට පෙර හෙයිනි.

මෙම තීන්දුවට පක්ෂව මෙන්ම විපක්ෂවද අදහස් පලවනු පසුගිය දිනවල දක්නට ලැබුනි.යුද්ධයේ අවසන් දිනවල සුදු කොඩි ගෙන යටත්වීමට පැමිනි කොටි සංවිධානයේ නායකයන්/සාමාජිකයන් මරා දැමීමට ආඥා කල බවට පාපොච්චාරනය කිරීමෙන් ෆොන්සේකා රට පාවා දුන් බව එක් පිරිසක් මෙහිදී පැවැසූ අතර ෆොන්සේකා වෙනුවෙන් පෙනී සිටින බහුතරය ඔහු එවැනි ප්‍රකාශයක් නොකල බව හා ෆෙඩ්‍රිකා ජෑන්ස් මුසා දොඩන බව පමනක් පවසන්නට යෙදුනි.

මේ මතවාද දෙක අතරම අප්‍රකාශිත සම්මුතියක් පවතී.මේ සියල්ලෝ වාද කරන්නේ සුදු කොඩි කතාව ෆොන්සේකා කිව්වද නැද්ද යන්න ගැන විනා එබදු සිදුවීමක් ඇත්තට සිදුවීද යන්න ගැන නොවේ.සිරභාරයට පත්වන /යටත්වන දේශපාලන සිරකරුවන් නඩු විභාගයකින් තොරව මරා දැමීම ජාත්‍යන්තර නීතියට අනුව යුද වරදක් වන අතර ජාත්‍යන්තර නීතිය පසෙකින් තැබුවත් මානුශික අර්ථයෙන් හෝ දේශපාලනික අර්ථයෙන් එබදු මරාදැමීම් අනුමත කල නොහැක.දේශපාලන සිරකරුවන් මරා දැමීම ලංකාවේ පාදඩ ධනපති රාජ්‍යයේ චිරාගත පුරුද්දකි.1971දී හා 1989 දී දකුනේ සටන්කාමී පරම්පරාවන් දෙකක් මෙන්ම එම පරම්පරාවන්ට නායකත්වය සැපයූ නායකයන් ද ශිෂ්ට සම්මත වටිනාකම් පාගාදමමින් ගොඩනගා තිබෙන රාජ්‍යයේ මෙම කෲරභාවයේම ගොදුරු බවට පත්වූහ.මතවාදීව වෙනත් ධ්‍රැවයක ස්ථානගත වූවද 2009 දී  උතුරේ  තරුන පරම්පරාවටද නැවත අභිමුඛ වනුයේ එදා දකුන ගොදුරු කරගත් රාජ්‍යයේ පාදඩභාවයමැයි.

කෙසේවුවද එම පාදඩභාවයේ එක් ප්‍රකාශනයක් වන සුදු කොඩි සිදුවීම අභියස සමාජය කතාකරන්නේ එවැන්නක් ෆොන්සේකා කිව්වාද නැද්ද යන්න ගැන විනා රජය එලෙස ‍දේශපාලන සිරකරුවන් මරදැමීම නිවැරදිද නැද්ද යන්න ගැන නොවේ.දෙමල තරුනයන් එලෙස මරාදැමූ බව පිලිගැනීම අධිපතීත්වය උසුලන "සිංහල අභිමානයට" කැලැලක් වන අතර ෆොන්සේකාවාදීහුද ෆොන්සේකා විරෝධීහුද මෙම තීරනාත්මක ප්‍රශ්නය අභියස මුනිවත උසුලති.

- 2011 නොවැම්බර් 27ජනරළ ඉරිදා සංග්‍රහය 





Friday, November 18, 2011

දෙමල කැන්වසයේ සිංහල ජනපද සිත්තම් කිරීම / Painting Sinhalese colonies on a Tamil Canvas


මිල්ලෙ සොයා උතුරුකරයට

තුරු නැගෙනහිර පලාත්වල සිදුවන සිංහල ජනපදකරනයට විරෝධය පලකරමින් දෙමල පක්ෂ කිහිපයක නායකයෝ සමූහයක් පසුගිය ඔක්තෝබර් 17 වනදා වවුනියාව නගර සභා ක්‍රීඩාංගන භූමියේදී සත්‍යග්‍රහ ව්‍යාපාරයක් පැවැත්වූහ.කොටි සංවිධානය දෙමල ජනතාවගේ අසහාය නියෝජිතයා බව කලෙකට ඉහතදි පැවසූ දෙමල ජාතික සන්ධානයේ මාවෙයි සේනාධිරාජාගේ සිට කොටි සංවිධානය මුලිනුපුටා දැමීම සදහා රජය වෙත සහයෝගය පලකල වී.ආනන්දසංගරී දක්වා විවිධ දේශපාලකයෝ මෙම විරෝධතාවයට එක්ව සිටියහ.පශ්චාත් ප්‍රභාකරන් යුගයේ දෙමල ජාතිකවාදී දේශපාලනය පූර්ව ප්‍රභාකරන් යුගයේ බලපැවැත්වූ චෙල්වනායගම් පන්නයේ ශෛලියක් හරහා වර්ධනය වෙමින් තිබෙන බවට මෙම සාමකාමී සත්‍යග්‍රහය සාක්ෂි දරයි.

මෙම සත්‍යග්‍රහය පෙන්නුම් කරන්නේ රාජ්‍ය අනුග්‍රහය සහිතව සිංහල ජනපද උතුරු නැගෙනහිර ස්ථාපනය කිරීම මගින් එම පලාත්වල ජන අනුපාතය වෙනස් කිරීම විවිධ ජාතිකත්වයන් අතර සම්බන්ධතා කලමනාකරනය කිරීමේ උපාය මාර්ගයක් ලෙස වත්මන් රජයත් අනුදකින බවයි.මුලතිවු දිස්ත්‍රික්කයේ වැලිඔය ප්‍රදේශය ආශ්‍රිතව නව ප්‍රාදේශීය ලේකම් කොට්ටාශයක් ප්‍රකාශයට පත්කිරීම හරහා සිංහල කොලනියක් එම ප්‍රදේශයේ ස්ථාපනයට රජය වෑයම් ගන්නා බවට චෝදනා නැගී තිබේ.

ජනපදකරනය යන්නෙන් අදහස් වන්නේ ස්වභාවිකව සිදුවන මිනිස් සංක්‍රමනයන් නොවේ.ජීවත් වීමට,රැකියාවක් කිරීමට එක් ප්‍රදේශයක සිට තවත් ප්‍රදේශයකට ස්වභාවිකව ගමන් කිරීම සමග මෙම ක්‍රියාවලිය පටලවා නොගත යුතුය.නිදසුනක් ලෙස එල්.ටී.ටී.ඊ සංව්ධානයේ ප්‍රචන්ඩ ක්‍රියා ආරම්භ වීමට ප්‍රථම යාපනය ප්‍රදේශයට ව්‍යාපාරික හා වෘත්තීමය අරමුනු වෙනුවෙන් ගමන් කොට එහි පදිංචි වූ සිංහල ජනයා අපමන සිටියහ.අනිත් අතට අද වන විට කොලඹ නගරයේ විශාල ජනපංගුවක් බවට සිංහල නොවන ජනකොටස් පත්ව තිබෙන්නේත් මෙලෙස සිදුවූ ස්වභාවික සංක්‍රමන ක්‍රියාවලියක ප්‍රතිඵලයක් ලෙසය.එලෙස තනි තනි පුද්ගලයන් තමන්ටම සුවිශේෂී හේතු මත සිදුකරන යාම් ඊම් වලට වඩා සැලසුම්සහගතව,සිතාමතා රජය විසින් කරනු ලබන පදිංචි කිරීම් හා කොලනි ඉදිකිරීම් අතර බරපතල ගුනාත්මක වෙනසක් පවතී.

සිංහල ජනපදකරනය පිලිබද මෙම ආන්දෝලනාත්මක මාතෘකාවේ  ඉතිහාසය ඩී.එස්.සේනානායක විසින් ආරම්භ කල ගල්ඔය නිම්න සංවර්ධන ව්‍යාපාරය දක්වා දිවයන්නකි.දෙමල භාෂාව කථාකරන ජනයා බහුතරයක් ලෙස ජීවත් වන ප්‍රදේශවල  සිංහල ජනපද ඇතිකිරීම ඩී.ඇස්.සේනානායකගේ සිට සෑම ප්‍රභූ දේශපාලකයෙකු විසින්ම හුවා දක්වන ලද්දේ ඉඩම් අහිමි ජනයාට ඉඩම් ලබාදීමේ අහිංසක සංවර්ධන ව්‍යායාමයක් ලෙසය.නමුත් මෙම ව්‍යාපෘතියේ ඇතුලාන්ත දේශපාලනය එතරම් අහිංසක නොවේ.

1948 න් පසු මෙරට ගොඩනැගුනු රාජ්‍යය ධනේශ්වර ප්‍රභූ රාජ්‍යයක් වනවාට අතිරේකව එය උග්‍ර  සිංහල කේන්ද්‍රීය ස්වභාවයක්ද පෙන්නුම් කලේය.බ්‍රිතාන්‍යයන්ගෙන් පසු රාජ්‍ය බලයේ සැබෑ රසය දිව ගෑවෝ සිංහල ප්‍රභූහු වෙති.එම රසය දිවගෑමේ අවස්ථාව රාජ්‍යයේ  ඒකීය ස්වභාවය නිසා දෙමල ප්‍රභූ පංතිය වෙත නොලැබුනු අතර 48 සිට ’70 දශකය අගභාගය දක්වා දිග්ගැස්සෙන ෆෙඩරල් පක්ෂය හා සිංහල කේන්ද්‍රීය ආන්ඩු අතර ආරෝව සදහා පාරකපන ලද්දේ රාජ්‍ය බලයේ පංගුවක් දෙමල ධනපති පංතිය වෙත නොලැබීම පිලිබද අවනඩුවයි.

දෙමල කථාකරන ජනයා බහුතරයක් ජීවත්වන ප්‍රදේශවලදී සිය ආන්ඩු අභියෝගයට ලක්වීම වලක්වා ගැනීම සදහා සිංහල ප්‍රභූ ආන්ඩු විසින් අනුගමනය කල උපක්‍රමයක් වූයේ රාජ්‍ය අනුග්‍රහය සහිතව සිංහල ජනපද එම පලාත්වල පිහිටුවීමයි.මෙම උපක්‍රමය ලත් සාර්ථකත්වය සිත්ගන්නා සුලුය.නිදසුනක් ලෙස 1921 දී ත්‍රිකුනාමල දිස්ත්‍රික්කය තුල සිංහල ජනගහනය 4.5% පමන සුලුතරයක් වූ අතර 1981 වනවිට එය 33.6% දක්වා අට ගුනයකින් ඉහල ගොස් තිබුනි.අම්පාරේදී මෙම ප්‍රතිශතය 8.2%  සිට 37.6% දක්වා වැඩිවී තිබුනි.මෙලෙස දෙමල ජනයා අතිබහුතරයක් වන ප්‍රදේශවල සිංහල ජන අනුපාතය සැලසුම්සහගතව ඉහල නැංවීම මගින් මෙම පලාත් මත සිය බලපෑම රදවා ගැනීමට නිදහසින් පසු ආන්ඩු උත්සාහ කරනු ලැබීය.රාජ්‍යය වෙත විවිධ ජාතිකත්වයන්ගේ අනුමැතිය දිනාගැනීම සදහා එනයින් දිගින් දිගටම භාවිත වූයේ ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී ප්‍රවේශයක් වෙනුවට නග්න බලහත්කාරයයි.

මෙකී ජනපදකරනය සිංහල ප්‍රභූ පංතියට තවත් ආකාරයකින් ප්‍රයෝජනවත් විය.ඩී.එස්.සේනානායක වැනි ඉඩම් හිමි වැවිලිකරුවන් යටත්විජිත යුගය තුල ධනවත් වන්නේ යටත්විජිත ආන්ඩුවට හිතවත් පවුල් කිහිපයක් අත මහා පරිමානව සිදුවූ ඉඩම් සංකේන්ද්‍රන ක්‍රියාවලියක ප්‍රතිඵලයක් ලෙසය.මෙමගින් දකුනේ සිංහල ගැමි ජනයා අතර ඉඩම් හිගය බරපතල අර්බුදයක් ලෙස ඉස්මතුව පැවැති අතර එම ජනයාගේ කැරලිකාරී කෝපය තමා වෙත යොමු වීමට පෙර ඒවා වෙන අතකට හැරවීමද මේ නිසා අවශ්‍ය වූයේය.ඉඩම් අහිමි සිංහලයන්ට උතුරු නැගෙනහිරින් ඉඩම් පිරිනැමීමේ කරුනාව සිංහල ප්‍රභූන් වෙත පහල වන්නේ මේ අනුවය.එම පලාත්වල පදිංචි කරවනු ලැබූ සිංහල පීඩිතයින්ට මේ හරහා නව සතුරෙක් සිංහල ප්‍රභූන් විසින්ම හදුන්වා දෙන ලදී.ඒ වූ කලී ඔවුන්ගේ ජනපදයන්ට අසල්වාසී දෙමල කථාකරන ජනතාවයි.අතෙකින් දෙමල ජනයා සිංහල ජනපදිකයින්ව දුටුවේ සිය වාසභූමි ආක්‍රමනය කල සතුරන් පිරිසක් ලෙසය.එම  පසමිතුරු දෑස් අභිමුව වඩ වඩාත් ආක්‍රමනශීලි වනවා හැර සිංහල ජනපදිකයාටද විකල්පයක් නොවීය.1958 ගල්ඔයදී හටගත් වාර්ගික කෝලාහලය වැනි පසුකාලීන සිදුවීම් හරහා පුපුරා ගියේ ප්‍රභූ පංතිය විසින් සිංහල-දෙමල පීඩිතයන් අතර ඇටැවූ මෙම ප්‍රතිවිරෝධතාවයයි.

මෙම අතීතය නැවත අප්‍රසන්න ලෙස පුනරුච්චාරනය කරමින් දැන් මහින්ද රාජපක්ෂ පාලනයත් සිය පූර්වගාමීන්ගේ අපකීර්තිමත් ජනපදකරන ක්‍රියාදාමය ආරම්භ කොට තිබේ. දෙමල ජාතික සන්ධාන මන්ත්‍රී සුරේශ් ප්‍රේමචන්ද්‍රන් පසුගිය අගෝස්තු 2 වනදා තමිල්නාඩුවේදී ඉන්දීය කොමියුනිස්ට් පක්ෂය (මාක්ස්වාදී) නැමැති පාර්ලිමේන්තුවාදී පක්ෂය විසින් කැදවා තිබූ සම්මන්ත්‍රනයක් අමතමින් සිංහල ග්‍රහනයෙන් සිය ජනයා මුදාගැනීමට මැදිහත්වන ලෙස ඉන්දියාවෙන් ඉල්ලා සිටින්නේ මෙම පසුබිම තුලය.සාම්පූර්හි දෙමල ජනයා අනාථ කරමින් විශේෂ ආර්ථික කලාප ගොඩනගන ඉන්දීය රජයට යාඥා කිරීමේ සිට ඇගට සනීප සංකේත වර්ජන පවත්වමින් සිටීම දක්වා දෙමල ප්‍රභූ දේශපාලනයේ විරෝධය දැක්වීම ලඝු වී තිබේ. බංකොලොත්භාවය හැර සමාජය වෙත පෑමට තමන් සතුව අන් කිසිවක් නොමැති බව මෙලෙස උතුරේත් දකුනේත් ප්‍රභූහු යලි යලිත් සනාථ කරමින් සිටිද්දී උතුරේත් දකුනේත් පීඩිතයෝ එම ජරපත් ප්‍රභූන් වෙනුවෙන් ඒ ඒ මැතිවරනයේදී දිගින් දිගටම කතිරය ගැසීමෙහි නියුක්තව සිටිති.

2011 නොවැම්බර් 20 ඉරිදා ජනරල ඉරිදා සංග්‍රහය - රාමචන්ද්‍ර සටහන

Wednesday, November 9, 2011

සමලිංගිකයෝ සහ වාමාංශිකයෝ / Homosexuals and Leftists


සමලිංගික භීතිකාවට එරෙහිව හින්දු ඉන්දියාවේ පැවැති ප්‍රසිද්ධ රැලියක්

මලිංගිකයන් විසින් ලංකාව ගිලගැනීම සදහා සිදුකරන කුමන්ත්‍රනයක් පිලිබද විමර්ශනාත්මක හෙලිදරවුවක් පසුගිය සති කිහිපය පුරා රිවිර පුවත්පත විසින් සිදුකරමින් සිටී.සැප්තැම්බර් 10 වනදා පලවූ මෙම ගවේෂන මාලාවේ මුල්ම ලිපිය අනුව ගමන් මගේ සහකරුවෝ නැමැති රාජ්‍ය නොවන සංවිධානය සර්වෝදය ආයතනයේ සහ සෞඛ්‍ය අමාත්‍යංශයේ සහයෝගය සහිතව සමලිංගිකයන් අතර කොන්ඩොම් සහ ලිංගික සේවනය සදහා ඇවැසි ලිහිසිකාරක ද්‍රව්‍යයක් බෙදාහරිමින් සිටී.අදාල ව්‍යාපෘතිය එහිදී හදුන්වා දී තිබුනේ ලංකාව සමලිංගිකකරනය කිරීම සදහා වූ විදේශ කුමන්ත්‍රනයක් ලෙසය.පසුගිය ඉරිදා (ඔක්තොම්බර් 31) එම පුවත්පතට සම්මුඛ සාකච්ඡාවක් දී තිබූ ස‍ර්වෝදය අධිපති ඒ.‍ටී.ආරියරත්න සදහන් කොට තිබුනේ තමාට අදාල ව්‍යාපෘතිය සමග කිසිදු සම්බන්ධයක් නොමැති බවත්,සමලිංගිකත්වය යනු රෝගී තත්වයක් බවත් කොන්ඩම් යනුවෙන් වර්ගයක් තමන් ජීවිතේට දැක නොමැති බවත්ය.රිවිර පුවත්පතේ මෙම මුලු හෙලිදරවුව පුරාම ගැබ්ව තිබෙන අර්ථය වනුයේ සමලිංගිකත්වය යනු ගර්හා කටයුතු සමාජ විරෝධී ව්‍යසනයකි යන දෘෂ්ටියයි.

කෙසේ වුවද රිවිර පුවත්පත විදේශ කුමන්ත්‍රනයක් ලෙස  හදුන්වා දී තිබෙනුයේ ලංකාවේ සමලිංගික ප්‍රජාව අතර ලිංගාශ්‍රිත රෝග ව්‍යාප්ත වීම පාලනය කිරීම සදහා ඔවුන් අතර කොන්ඩම් බෙදාදීම ඉලක්ක කරගනිමින් ඒඩ්ස්, ටියුබකියුලෝසිස් සහ මැලේරියා සඳහා වන ලෝක අරමුදල’ (GFATM) විසින් දියත් කොට තිබූ වැඩසටහනක් බව පසුව ග්‍රවුන්ඩ්ස්වීව් වෙබ් අඩවියට අදහස් පලකොට තිබූ හෑන්ස් බිලිමෝරා විසින් පෙන්වා දී තිබුනි.රිවිර මහා හෙලිදරවුව යනු සමලිංගිකත්වය කෙරෙහි සමාජයේ තිබෙන බැහැරකිරීම්වාදී ආකල්පය හා විදේශ කුමන්ත්‍රන පිලිබද මේ යුගයේ පවත්නා කුහුල අවුස්සා පුවත්පත විකුනා ගැනීම සදහා වූ වෙලද උපක්‍රමයකට වඩා වැඩි දෙයක් නොවන බව මෙනයින් පෙනී යයි.

සමලිංගිකත්වය වනාහි සමාජ ව්‍යසනයකි යන දෘෂ්ටිය ඒ.ටී.ආරියරත්න,රිවිර පුවත්පත පමනක් නොව සමකාලීන සමාජයේ බහුතරය විසින් දරනු ලබන්නකි.මේ නිසා සමලිංගිකත්වය සේම සමලිංගිකයන් ද හෙලා දැකිය යුතු පිරිසක් ලෙස සැලකෙනු ලැබේ.සමාජයේ අධිපතීත්වය දරන මෙම අදහස කවරාකාර වුවත්  සමලිංගිකත්වය යනු සැබැවින්ම රෝගී තත්වයක්වත්,මානසික විකෘතියක්වත් නොවේ.ලමා ව්‍යාධිවේදය පිලිබද අමෙරිකානු ඇකඩමිය 2004 වසරේදී නිකුත් කල පර්යේෂන වාර්තාවකට අනුව පුද්ගලයෙකුගේ ලිංගික නැඹුරුව ජානමය,හෝමෝනමය හා පාරිසරිකමය සාධක ගනනාවක සම්මිශ්‍රනයක් ආශ්‍රයෙන් සකස් වේ.යමෙකු සමලිංගික හෝ විෂමලිංගික වීම සදහා ඔහුගේ ජානමය සැකැස්ම හේතුවන බව අදවන විට බොහෝ විද්‍යාඥයන් පිලිගන්නා අතර මිනිසුන් අතර පමනක් නොව සතුන් අතරත් සමලිංගික චර්යාවන් දක්නට ලැබීම සමලිංගිකත්වය යනු කෘතිම යමක් නොව ස්වභාවධර්මයේ එක්තරා ආකාරයකි යන අදහස තහවුරු කරයි.බෲස් බැගෙම්හිල් විසින් 1999 දී සිදුකල පර්යේෂනයකට අනුව සත්ව විශේෂ 1500 කගේ පමන සමලිංගික චර්යාවන් නිරීක්ෂනය කල හැක.

සමලිංගික හැසිරීම් යනු අනිත් අතට මිනිස් ඉතිහාසය පුරා දක්නට ලැබුනකි.ස්පාඥ්ඥ ආක්‍රමනිකයෝ මායන් හා ඇස්ටෙක් වැනි දකුනු අමෙරිකානු ශිෂ්ටාචාරයන් තුල ප්‍රසිද්ධියේ සමලිංගික හැසිරීම් පැවතුනු අන්දම දැක මවිත වූ බව පැවසේ.චීනයේ ග්‍රීසියේ මෙන්ම අප්‍රිකාවේ ද ආදි සමාජයන්හි සමලිංගික හැසිරීම් පැවති බවට විවිධ සාධක පවතී.කවර සමාජයක වුව සමලිංගිකයින් යම් ප්‍රමානයක් ජීවත් වන බව මේ අනුව අදවනවිට පිලිගැනෙන අදහසයි.සමලිංගික හා පාරලිංගික (Transsexual) ජනතාවන්ගේ අයිතීන් පිලිබද කතිකාවත ඊට සමගාමීව ජාත්‍යනතරව විශාල වශයෙන්  දියුනු වී තිබේ.

මේ අනුව ලංකාවේ ප්‍රචලිතව පවතින සමලිංගිකත්වය යනු රෝගයකි,මනෝ ව්‍යාධියකි වැනි අදහස් ඒ පිලිබද වන සම්පූර්න නොදැනුවත්කම සහ පොදුවේ මෙරට සමාජයේ පසුගාමීත්වය මත අධිපතීත්වයට පත්වූ ඒවා වෙති.යමෙකු ඔහුගේ හෝ ඇයගේ ආගම,වර්නය,ජාතිය මත කොන්කිරීමට ලක්කිරීම වැරදි වන්නේ යම් සේද යමෙකුගේ ලිංගික වරනය මත ඔහුව වෙනස්කොට සැලකීමද නිවැරදි නොවේ.ඕනෑම මිනිස් සමාජයක මෙන්ම ලංකාවේත් සමලිංගික හැසිරීම් සහිත පිරිස් ජීවත් වූ අතර අදද ජීවත් වෙති.එය හුදෙක් ඔවුන්ගේ පැවැත්මේ ආකාරය මිස අස්වාභාවික යමක් නොවේ.කෙසේවුවද ලංකාවේ දන්ඩ නීති සංග්‍රහයේ 365 වගන්තිය ප්‍රකාරව සමලිංගිකත්වය දන්ඩනීය වරදකි.නීතියේ සිට ජනමාධ්‍ය දක්වා සියලුම නිල ව්‍යුහයන් විෂම ලිංගික ඒකාධිකාරය මත සමලිංගිකත්වය බැහැර කිරීමේ පදනම මත ගොඩනැගී ඇත.

වර්තමානය වනවිට බොහෝ දියුනු සමාජ සමලිංගිකත්වය අපරාධහරනය (De criminalise) කිරීම සදහා යොමුව තිබේ.සමකාලීන ලිබරල් කතිකාවත තුල මෙය ප්‍රබල තේමාවක් වූවද ඉතිහාසය තුල සමලිංගික අයිතීන් වෙනුවෙන් කීර්තිමත් අරගලයක නියුතු වූවෝ වාමාංශිකයෝ වෙති.සාර් විසින් සමලිංගිකත්වයට එරෙහිව පනවා තිබූ සියලු නිති 1917 දී බලයට පත් විප්ලවීය රුසියානු රජය ඉවත් කරන යුගයේ බටහිර යුරෝපීය  කතිකාවත තුල සමලිංගිකත්වය පිලිබද කතාබහක් හෝ නොවීය. (කෙසේවුවද විප්ලවයේ මුල් යුගයේදී ඉවත් කල මෙම තහනම 1934 දී ස්ටාලින් විසින් නැවත පනවන ලදී) සමලිංගික අයිතීන් පිලිබද විවාදය යුරෝපය තුල දැඩිව නැගුනු 60 දශකයේදී එම අයිතීන් වෙනුවෙන් ප්‍රබල පෙනීසිටීමක් සිදුකලේ වාමාංශික කොටස් විසිනි.ජාත්‍යන්තරව මෙම තේමාව සම්බන්ධයෙන් වාමාංශිකයන්ගේ පෙනී සිටීම් කවරාකාර වුවද සමලිංගික භීතිකාව නැමැති පසුගාමී මනෝභාවය ප්‍රශ්න කිරීමට මෙරට වම ඉතිහාසයේ කිසිදු විටෙක සමත් නොවීම කනගාටුවට කරුනක් වන්නේය.

 ( රාමචන්ද්‍ර සටහන - 2011 නොවැම්බර් 06 ඉරිදා - ජනරළ ඉරිදා සංග්‍රහය )